piątek, 11 lipca 2014

Dzień 10

Od rana nie pada. Trzeba wykorzystać znośną pogodę i wreszcie zdobyć (wyciągiem krzesełkowym) Wielką Krokiew. Szarlotka na szczycie tej znanej wszystkim Polakom skoczni jest przepyszna, widoki przepiękne. Podziwiamy odwagę naszych skoczków. Dzisiejszego dnia mamy jeszcze bliskie spotkanie ze strażakami i możemy obejrzeć sprzęt, jakiego używają podczas akcji ratowniczych. Wieczorem turniej dziewczyny kontra chłopacy. Bierzemy udział w przedziwnych konkurencjach. Karmimy się kisielkiem, jemy jabłko zawieszone na sznurku, ćwiczymy spostrzegawczość bawiąc się w "KIMA", zastanawiamy się jak cyfrę pięć zamienić na liczbę szesnaście itp. Świeczkę zapalała dzisiaj Maja Pawłowska za wzorowe zachowanie, gasiła Nikola Czerniło za odwagę, a iskierkę puszczała Wiktoria Smutkiewicz za systematyczne utrzymywanie porządku w pokoju. 

A oto jak dzisiejszy dzień oceniają "Trole" i "Góralki":

Mi się najbardziej podobało w dzisiejszym dniu, jak jechaliśmy wyciągiem. Jechałam z panią kierownik, patrzyłyśmy na widoki.
Monika Majchrzak

Dzisiaj najbardziej mi się podobało, jak jechaliśmy wyciągami, siedziałam z mamcią i rozmawiałyśmy o ładnych widokach.
Agata Papis

Najlepszym momentem dzisiejszego dnia był wjazd wyciągiem z Mają. Choć trochę się bałam.
Nikola Czerniło

Dzisiaj była pyszna szarlotka. Kupiłam sobie loda Big Milka, nie wygrałam.
Ada Papis

Nieco inaczej zapamiętali ten dzień "Trole":

Już trzy razy jechałem z Jędrkiem na kolejce, dzisiaj było super.
Antek Doś

Zdobyłem już czternastą pieczątkę. Rewelacja!
Bartek Majchrzak

Zobaczyłem dzisiaj skocznię, gdzie skakał Adam Małysz.
Wiktor Narkun 

Pozdrawiamy, Wakacjusze.



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz